HTML

5 hónap Newcastle-ben

Pécsi egyetemista vagyok. 2012. január 26-án kiköltözöm Newcastle-be 5 hónapra. Július elejéig az ottani egyetemen fogok dolgozni. Blogomon a következő 5 hónap során engem érő tapasztalatokat és benyomásokat fogom megosztani. Nehéz így előre megmondani, hogy miről is lesz szó pontosan. Mindenről írni fogok, amit fontosnak vagy érdekesnek találok. Nem csak az a célom, hogy ismerőseimet tájékoztassam arról, hogy mi történik velem a távolban, hanem, hogy leendő újságíróként (remélhetőleg :)) a szárnyaimat próbálgassam.

Friss topikok

  • Snorman: Szia, Véletlenül találtam rá a blogodra. Lehet azóta megtaláltad már, de ha nem akkor a Newgate S... (2012.04.27. 14:30) Konyhatündérkedés Petra módra
  • jhjh: Jó lehetett ez a barlangtúra, de azon a nyíláson valószínűleg én sem fértem volna be, még cipőkaná... (2012.04.27. 09:14) A barlangtúra
  • neldor: huuu.. teccik ez a bejegyzés. csak azt tudom mondani hogy "wáoo". olyan "emberi".. nem is mondok t... (2012.04.22. 22:55) Második felvonás
  • jhjh: Üdv. itthon! :-) Azért itthon is lehet írogatni! (2012.03.19. 10:27) Vaslady
  • neldor: hát igen, a tenger mellett valahogy mindig fúj a szél, de remélem majd valamikor melegebb időben i... (2012.02.26. 23:00) Tynemouth

Címkék

Második nap=Megnyugvás

2012.01.28. 22:26 Petra blogger

A második nap korán felkeltem, majd elindultam felfedezni a várost és albérleteket nézni. Először nehezen igazodtam ki az egyformának tűnő utcákban, de a térképem és a táblák segítségével minden helyet megtaláltam, amit szerettem volna. Közben arra is rájöttem, hogy a városok nem is különböznek egymástól annyira, még akkor sem, ha olyan különbségekről van szó, mint kis város-nagy város, magyar város-angol város.

Először megtaláltam a "helyi Széchenyi teret" (a helyi "paci farkával"), amit Old Eldon Square-nek hívnak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Természetesen mint minden modern, nyugati városban, itt is található egy óriási bevásárlóközpont, csak ez jóval nagyobb, mint például a pécsi és Eldon Square Shopping Centre-nek hívják:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tovább sétálva felfedeztem a "helyi Ázsia Center"-t, a Chinatown-t. A bejárata így néz ki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rengeteg jó helyet találtam még Newcastle-ben.

Nagyon szép a Newcastle University kampusza és a mellette található Leazes Park, egy kis tóval a közepén.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A belvárostól nem messze található a Tyne folyó partja (Quayside), és a folyón átívelő óriási hidak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

És persze van jó néhány hely, amit még nem láttam.

Tehát a második nap sokkal jobban alakult, mint az első. Ezen a napon a tökéletes albérletet is megtaláltam. Másnap be is költöztem, így most a szobámból írom ezeket a sorokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ncllife.blog.hu/api/trackback/id/tr653964609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neldor 2012.01.29. 18:28:09

na ez tökjó, és végre a második napodat is láthatjuk.
egyre jobban alakul :)
grat, és hajrá !
először newcastle és aztán... a világ !!!

xx

Petra blogger 2012.01.29. 22:17:20

@neldor: milyen lelkes rajongó :) köszi :)

jhjh 2012.02.01. 19:17:43

Kedves Petra blogger! Hol marad az élménybeszámoló folytatása? Türelmetlenül várom! :)

Petra blogger 2012.02.02. 02:04:00

@jhjh: Kedves jhjh :)! Remélem a folytatás is tetszeni fog :) puszi
süti beállítások módosítása