HTML

5 hónap Newcastle-ben

Pécsi egyetemista vagyok. 2012. január 26-án kiköltözöm Newcastle-be 5 hónapra. Július elejéig az ottani egyetemen fogok dolgozni. Blogomon a következő 5 hónap során engem érő tapasztalatokat és benyomásokat fogom megosztani. Nehéz így előre megmondani, hogy miről is lesz szó pontosan. Mindenről írni fogok, amit fontosnak vagy érdekesnek találok. Nem csak az a célom, hogy ismerőseimet tájékoztassam arról, hogy mi történik velem a távolban, hanem, hogy leendő újságíróként (remélhetőleg :)) a szárnyaimat próbálgassam.

Friss topikok

  • Snorman: Szia, Véletlenül találtam rá a blogodra. Lehet azóta megtaláltad már, de ha nem akkor a Newgate S... (2012.04.27. 14:30) Konyhatündérkedés Petra módra
  • jhjh: Jó lehetett ez a barlangtúra, de azon a nyíláson valószínűleg én sem fértem volna be, még cipőkaná... (2012.04.27. 09:14) A barlangtúra
  • neldor: huuu.. teccik ez a bejegyzés. csak azt tudom mondani hogy "wáoo". olyan "emberi".. nem is mondok t... (2012.04.22. 22:55) Második felvonás
  • jhjh: Üdv. itthon! :-) Azért itthon is lehet írogatni! (2012.03.19. 10:27) Vaslady
  • neldor: hát igen, a tenger mellett valahogy mindig fúj a szél, de remélem majd valamikor melegebb időben i... (2012.02.26. 23:00) Tynemouth

Címkék

Munka - A kezdetek

2012.02.02. 00:09 Petra blogger

Az intézmény, ahol dolgozom: Research Centre for Film and Digital Media / Newcastle University [Film és Digitális Média Kutatócsoport]. A kutatócsoport körülbelül fél éve jött létre, tehét még eléggé új. Elsősorban nyelvészek, irodalomkutatók, szociológusok, filmes szakemberek és informatikusok vesznek részt a csoport munkájában. Az én asztalom a Culture Lab nevű épületben van, ami minden féle elektronikus kütyükkel van tele. Ezeknek egy részét (remélhetőleg) megtanulom majd használni a következő 5 hónap során.

Az első dolog, ami feltűnt, hogy milyen soknemzetiségű az intézmény. A briteken kívül a világ minden tájáról érkeztek ide diákok, tanárok és kutatók, például ázsiai országokból, Németországból, Csehországból, Lengyelországból és mint kiderült Magyarországról sem én vagyok az egyetlen. Az egyik magyar kolléga rendszeresen szervez magyar összejöveteleket. Remélem minél előbb sor kerül egy ilyenre. Mindenképp be fogok számolni az eseményről a blogomon.

Eddig mindenki, akivel találkoztam nagyon kedves és szimpatikus volt. A főnökömet Guy-nak hívják. Ő a kutatócsoport vezetője és egyben a francia tanszék vezetője (meg is beszéltem vele, hogy 1-2 francia nyelvű előadására beülök néha, hátha megértek valamit :)). Nagyon segítőkész ember. A hétre még nem kaptam semmi komolyabb feladatot, azt mondta, hogy csak ismerkedjek a hellyel és az emberekkel. Jövő héten viszont már "be leszek fogva". Ráadásul egy elég mononton munkával kell kezdenem. Van egy csomó film, amiről listát fogok készíteni. Guy megnyugtatott, hogy ennél nagyobb kihívások is várnak rám, de most ezzel segítek a legtöbbet. Hát legyen! Ő is belátta, hogy ez egy elég uncsi meló, és mondta, hogy ha már unom szóljak és kapok valami jobb feladatot. Első hétre ez is jó lesz :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ncllife.blog.hu/api/trackback/id/tr404047051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása